Zwroty i reklamacje

 

 

ZWROT - KUPIONE U NAS TOWARY ZWRÓCISZ ŁATWO I TANIO!

W naszym sklepie nie musisz się martwić o to, że wybrany rozmiar towaru nie będzie pasował lub w jakikolwiek inny sposób nie spełni Twoich oczekiwań.
Dzięki kreatorze zwrotów kupujesz bez stresu i obaw, że zwrot zakupionego towaru będzie drogą przez mękę.

KLIENCI ZALOGOWANI

Skorzystaj z kreatora zwrotów dostępnego na naszej stronie internetowej i w łatwy sposób poinformuj nas o odstąpieniu od umowy. Jest to jednak opcja dla zalogowanych Klientów wobec tego zachęcamy do zakładania konta przed dokonywaniem zakupu.

 

Wydrukuj wygenerowany formularz i koniecznie go podpisz, a następnie dołącz do paczki. Pamiętaj, że bez formularza zwrotu niestety nie będziemy mogli przystąpić do jego rozpatrzenia

 

KLIENCI - GOŚĆ

Jeżeli jednak z jakiejś przyczyny nie chcesz zakładać konta a dokonać zakupu jako Gość - wydrukuj formularz zwrotu, który znajdziesz na naszej stronie internetowej w zakładce Regulamin, w rozdziale 8 - Odstąpienie od Umowy.

Należy wypełnić go i odesłać wraz z paragonem na adres podany na formularzu

Pamiętaj, że bez podpisanego formularza zwrotu niestety nie będziemy mogli przystąpić do jego rozpatrzenia. 


14 DNI NA ZWROT

Zgodnie z obowiązującym prawem masz 14 dni na odstąpienie od umowy zawartej na odległość bez podawania przyczyny.
Jeśli więc towar nie spełnia Twoich oczekiwań możesz go do nas odesłać w ciągu 14 dni od dnia odstąpienia od umowy.

Uwaga! Nie wysyłamy powiadomień o otrzymaniu zwrotu. Taką informację możesz uzyskać na stronie przewoźnika wpisując numer listu przewozowego bądź sprawdzić to logując się na swoje konto (tylko w przypadku korzystania z kreatora zwrotów). Powiadomienia od nas otrzymasz w momencie, kiedy zwrot zostanie dodany do systemu bądź rozpatrzony pozytywnie/negatywnie w przypadku kiedy został już dodany przez Ciebie w kreatorze. Co z kolei może nastąpić w ciągu 14 dni od daty odebrania paczki ze zwrotem, choć zwykle staramy się to robić znacznie szybciej.


KREATOR ZWROTÓW W NASZYM SKLEPIE

Dzięki narzędziu zwrotów możesz wygenerować swój zwrot w bardzo łatwy i szybki sposób!

JAK WYGENEROWAĆ ZWROT JAKO ZALOGOWANY KLIENT?

  1. Zaloguj się na swoje konto, a następnie w panelu zwrotów wybierz towar, który chciałbyś zwrócić.
  2. Zaznacz w jaki sposób chcesz zwrócić produkty (doręczenie osobiście do punktu zwrotów bądź wysłanie dowolnym kurierem lub Pocztą Polską).
  3. Wygeneruj dokumenty, następnie wydrukuj je i koniecznie podpisz dokument zwrotu.
  4. Włóż zapakowany towar wraz z dokumentem zwrotu do kartonu przeznaczonego do wysyłki i dobrze go zaklej. Możesz wykorzystać karton, w którym otrzymałeś zamówione towary. 



WAŻNE ZMIANY W ZWROTACH OBOWIĄZUJĄCE OD 1 STYCZNIA 2020/2021:

W związku ze zmianami Ustawy o VAT obowiązującymi od 1 stycznia 2020 r w przypadku podania Numeru Identyfikacji Podatkowej (NIP) podczas składania zamówienia automatycznie zostanie wystawiona przez nas Faktura VAT. W takim przypadku nie ma możliwości odstąpienia od umowy kupna-sprzedaży i dokonania zwrotu*

Dodatkowo, jeżeli na etapie składania zamówienia nie zostaniemy poinformowani o chęci otrzymania Faktury VAT poprzez wpisanie NIP-u w odpowiednim miejscu podczas uzupełniania danych niestety w późniejszym czasie nie będzie możliwości jej otrzymania.

*Od 01.01.2021r. nie dotyczy to osób prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą. Taka osoba będzie objęta ochroną przewidzianą dla konsumentów w następujących zasadach:

  • niedozwolonych postanowień umownych - tzw. klauzul abuzywnych,
  • rękojmi za wady,
  • prawa odstąpienia od umowy zawartej na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa

Aby przedsiębiorca prowadzący działalność gospodarczą (nie dotyczy spółek handlowych) był objęty ochroną przewidzianą dla konsumentów, musi być spełniony jeden istotny warunek - umowa, którą zawiera ze sprzedawcą, nie może mieć charakteru zawodowego! Oznacza to, że umowa nie może dotyczyć bezpośrednio branży w której specjalizuje się przedsiębiorca.

 


DOKONAJ ŁATWEJ WYMIANY:

W naszym sklepie nie musisz się martwić o to, że wybrany rozmiar towaru nie będzie pasował lub w jakikolwiek inny sposób nie spełni Twoich oczekiwań.
Dzięki kreatorze zwrotów kupujesz bez stresu i obaw, że zwrot zakupionego towaru będzie drogą przez mękę.

JAK MOŻESZ WYMIENIĆ TOWAR?

  1. Towar z zamówienia, który chcesz wymienić po prostu zwróć do nas przy pomocy naszego kreatora zwrotów, dostępnego po zalogowaniu na Twoje konto klienta i/lub wypełniając ręcznie formularz, który znajdziesz na stronie.
  2. W celu wymiany złóż nowe zamówienie na wymieniany towar.

ROZLICZENIE ŚRODKÓW PIENIĘŻNYCH 

  • W zwrocie należy wpisać numer konta bankowego na który ma nastąpić zwrot środków a nowe zamówienie osobno opłacić. Jest to zalecana opcja, ponieważ wtedy otrzymanie nowego produktu nastąpi znacznie szybciej.

 

REKLAMACJA ZAKUPIONEGO TOWARU:

1. W celu założenia reklamacji należy złożyć pisemną informację na: bok@roseboutique.pl z dopiskiem - Reklamacja do zamówienia nr: ____
2. W wiadomości koniecznie umieść informacje na temat wady produktu, opisu użytkowania i konserwacji (prania) oraz dołącz zdjęcie obrazujące wadę
3. Zaczekaj na potwierdzenie reklamacji przez obsługę sklepu, a następnie na ustalenie sposobu odebrania przez nas rzeczy.

Reklamacja zgodnie z Ustawą o Prawach Konsumenta zostanie rozpatrzona nie później niż w ciągu 14 dni od daty zgłoszenia.

 
Zaufane Opinie IdoSell
4.83 / 5.00 3024 opinii
Zaufane Opinie IdoSell
2025-01-17
Wszystko super
2025-01-16
Polecam , szybka wysyłka. ładnie zapakowane.
pixel