ZWROT / WYMIANA / REKLAMACJE

 

 

ZWROT - KUPIONE U NAS TOWARY ZWRÓCISZ ŁATWO I TANIO!

W naszym sklepie nie musisz się martwić o to, że wybrany rozmiar towaru nie będzie pasował lub w jakikolwiek inny sposób nie spełni Twoich oczekiwań.
Dzięki kreatorze zwrotów kupujesz bez stresu i obaw, że zwrot zakupionego towaru będzie drogą przez mękę.

KLIENCI ZALOGOWANI

Jest to jednak opcja dla zalogowanych Klientów wobec tego zachęcamy do zakładania konta przed dokonywaniem zakupu. Korzyści odnoszone dzięki temu to m.in. wgląd do historii zakupów czy też możliwość dokonania zwrotu na przykład przy opcji zwrotu na Saldo Klienta*.

* Saldo Klienta - Jest to Saldo w naszym sklepie, na które dokonujemy zwrotu środków za zakupy na kolejne zakupy.

KLIENCI - GOŚĆ

Jeżeli jednak z jakiejś przyczyny nie chcesz zakładać konta a dokonać zakupu jako Gość - do każdego zamówienia dołączamy papierowy formularz zwrotu, który znajduje się na odwrocie potwierdzenia sprzedaży.

Należy wypełnić go i odesłać wraz z paragonem na adres podany tłustym drukiem (Zacisze 22 (Walichnowy), 98-420 Sokolniki).


14 DNI NA ZWROT

Zgodnie z obowiązującym prawem masz 14 dni na odstąpienie od umowy zawartej na odległość bez podawania przyczyny.
Jeśli więc towar nie spełnia Twoich oczekiwań możesz go do nas odesłać w ciągu 14 dni od dnia odstąpienia od umowy.

Uwaga! Nie wysyłamy powiadomień o otrzymaniu zwrotu. Taką informację możesz uzyskać na stronie przewoźnika wpisując numer listu przewozowego bądź sprawdzić to logując się na swoje konto (tylko w przypadku korzystania z kreatora zwrotów). Powiadomienia od nas otrzymasz w momencie, kiedy zwrot zostanie dodany do systemu bądź rozpatrzony pozytywnie/negatywnie w przypadku kiedy został już dodany przez Ciebie w kreatorze. Co z kolei może nastąpić w ciągu 14 dni od daty odebrania paczki ze zwrotem, choć zwykle staramy się to robić znacznie szybciej.


KREATOR ZWROTÓW W NASZYM SKLEPIE

Dzięki narzędziu zwrotów możesz wygenerować swój zwrot w bardzo łatwy i szybki sposób!

JAK WYGENEROWAĆ ZWROT JAKO ZALOGOWANY KLIENT?

  1. Zaloguj się na swoje konto, a następnie w panelu zwrotów wybierz towar, który chciałbyś zwrócić.
  2. Zaznacz w jaki sposób chcesz  zwrócić produkty (doręczenie osobiście do punktu odbioru bądź wysłanie dowolnym kurierem lub Pocztą Polską).
  3. Wygeneruj dokumenty, następnie wydrukuj je i koniecznie podpisz dokument zwrotu.
  4. Włóż zapakowany towar wraz z dokumentem zwrotu do kartonu przeznaczonego do wysyłki i dobrze go zaklej. Możesz wykorzystać karton, w którym otrzymałeś zamówione towary.



WAŻNE ZMIANY W ZWROTACH OBOWIĄZUJĄCE OD 1 STYCZNIA 2020/2021:

W związku ze zmianami Ustawy o VAT obowiązującymi od 1 stycznia 2020 r w przypadku podania Numeru Identyfikacji Podatkowej (NIP) podczas składania zamówienia automatycznie zostanie wystawiona przez nas Faktura VAT. W takim przypadku nie ma możliwości odstąpienia od umowy kupna-sprzedaży i dokonania zwrotu*

Dodatkowo, jeżeli na etapie składania zamówienia nie zostaniemy poinformowani o chęci otrzymania Faktury VAT poprzez wpisanie NIP-u w odpowiednim miejscu podczas uzupełniania danych niestety w późniejszym czasie nie będzie możliwości jej otrzymania.

*Od 01.01.2021r. nie dotyczy to osób prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą. Taka osoba będzie objęta ochroną przewidzianą dla konsumentów w następujących zasadach:

  • niedozwolonych postanowień umownych - tzw. klauzul abuzywnych,
  • rękojmi za wady,
  • prawa odstąpienia od umowy zawartej na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa

Aby przedsiębiorca prowadzący działalność gospodarczą (nie dotyczy spółek handlowych) był objęty ochroną przewidzianą dla konsumentów, musi być spełniony jeden istotny warunek - umowa, którą zawiera ze sprzedawcą, nie może mieć charakteru zawodowego! Oznacza to, że umowa nie może dotyczyć bezpośrednio branży w której specjalizuje się przedsiębiorca.

 


DOKONAJ ŁATWEJ WYMIANY:

W naszym sklepie nie musisz się martwić o to, że wybrany rozmiar towaru nie będzie pasował lub w jakikolwiek inny sposób nie spełni Twoich oczekiwań.
Dzięki kreatorze zwrotów kupujesz bez stresu i obaw, że zwrot zakupionego towaru będzie drogą przez mękę.

JAK MOŻESZ WYMIENIĆ TOWAR?

  1. Towar z zamówienia, który chcesz wymienić po prostu zwróć do nas przy pomocy naszego kreatora zwrotów, dostępnego po zalogowaniu na Twoje konto klienta i/lub wypełniając ręcznie formularz.
  2. W celu wymiany złóż nowe zamówienie na wymieniany towar.

ROZLICZENIE ŚRODKÓW PIENIĘŻNYCH MOŻE NASTĄPIĆ NA DWA SPOSOBY:

  • W zwrocie należy wpisać numer konta bankowego na który ma nastąpić zwrot środków a nowe zamówienie osobno opłacić. Jest to zalecana opcja, ponieważ wtedy otrzymanie nowego produktu nastąpi znacznie szybciej.
  • Pieniądze ze zwrotu mogą zostać wypłacone na Saldo Klienta, jednak nowe zamówienie będzie można złożyć dopiero po rozpatrzeniu zwrotu i wypłaceniu środków na Saldo.

 

REKLAMACJA ZAKUPIONEGO TOWARU:

1. W celu założenia reklamacji należy złożyć pisemną informację na: kontakt@roseboutique.pl z dopiskiem - Reklamacja do zamówienia nr: ____
2. W wiadomości koniecznie umieść informacje na temat wady produktu, opisu użytkowania i konserwacji (prania) oraz dołącz zdjęcie obrazujące wadę
3. Zaczekaj na potwierdzenie reklamacji przez obsługę sklepu, a następnie na ustalenie sposobu odebrania przez nas rzeczy.

 
Zaufane Opinie IdoSell
4.84 / 5.00 2724 opinii
Zaufane Opinie IdoSell
2022-09-15
Bardzo dobra obsługa
2022-09-07
Przepiękna sukienka, idealna. Polecam!
W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Szczegółowe informacje znajdują się w POLITYCE PRYWATNOŚCI I WYKORZYSTYWANIA PLIKÓW COOKIES W SERWISIE INTERNETOWYM WWW.ROSEBOUTIQUE.PL Polityką dotyczącą cookies.
Zamknij
pixel