ZASADY ZWROTÓW I REKLAMACJI

 

 

KUPIONE U NAS TOWARY ZWRÓCISZ ŁATWO I TANIO
W naszym sklepie nie musisz się martwić o to, że wybrany rozmiar towaru nie będzie pasował lub w jakikolwiek inny sposób nie spełni Twoich oczekiwań.
Dzięki integracji naszego sklepu z tanimi zwrotami Paczkomatowymi kupujesz bez stresu i obaw, że zwrot zakupionego towaru będzie drogą przez mękę.

14 DNI NA ZWROT

Zgodnie z obowiązującym prawem masz 14 dni* na odstąpienie od umowy zawartej na odległość bez podawania przyczyny. Jeśli więc towar nie spełnia Twoich oczekiwań możesz go do nas odesłać w ciągu 14 dni od dnia odstąpienia od umowy.

Wszystkie zwroty w naszym sklepie obsługiwane są przez bardzo prosty kreator zwrotów, który daje możliwość odesłania do nas paczki zwrotnej Paczkomatem Inpost.

KLIENCI ZALOGOWANI

Jest to jednak opcja dla zalogowanych Klientów wobec tego zachęcamy do zakładania konta przed dokonywaniem zakupu. Korzyści odnoszone dzięki temu to m.in. wgląd do historii zakupów czy też możliwość dokonania zwrotu na przykład za darmo przy opcji zwrotu na Saldo Klienta*.

* Saldo Klienta - Jest to Saldo w naszym sklepie, na które dokonujemy zwrotu środków za zakupy na kolejne zakupy. Umożliwiając zwrot za darmo.

KLIENCI - GOŚĆ

Jeżeli jednak z jakiejś przyczyny nie chcesz zakładać konta a dokonać zakupu jako Gość - do każdego zamówienia dołączamy papierowy formularz zwrotu, który znajduje się na odwrocie potwierdzenia sprzedaży.

Należy wypełnić go i odesłać wraz z paragonem na adres podany tłustym drukiem (Przybyłów 3A, 98-405 Galewice).

Uwaga! Nie wysyłamy powiadomień o otrzymaniu zwrotu. Taką informację możesz uzyskać na stronie przewoźnika wpisując numer listu przewozowego bądź sprawdzić to logując się na swoje konto (tylko w przypadku korzystania z kreatora zwrotów). Powiadomienia od nas otrzymasz w momencie, kiedy zwrot zostanie dodany do systemu bądź rozpatrzony pozytywnie/negatywnie w przypadku kiedy został już dodany przez Ciebie w kreatorze.
Co z kolei może nastąpić w ciągu 14 dni od daty odebrania paczki ze zwrotem, choć zwykle staramy się to robić znacznie szybciej.

KORZYŚCI JAKIE ODNOSISZ DZIĘKI NARZĘDZIU DO ZWROTÓW W NASZYM SKLEPIE:


Opłata za dokonanie zwrotu to tylko 9,00 PLN przy czym nie musisz jej płacić - zostanie ona odliczona od kwoty, którą zwrócimy Tobie za odesłany towar. Zależy nam na Twojej pełnej satysfakcji.


Dodawanie zwrotu zostało sprowadzone do sześciu prostych kroków stanowiących kreator zwrotu. Kreator automatycznie wygeneruje dla Ciebie kod zwrotu, za pomocą którego szybko i bezproblemowo odeślesz paczkę w paczkomacie. Dzięki automatyzacji procesu oszczędzasz czas i nerwy, nie musisz nigdzie dzwonić, ani z nikim negocjować warunków zwrotu.

Dokument zwrotu wraz z potrzebnym 10- cyfrowym kodem wygenerujesz w kreatorze zwrotów. Po przygotowaniu paczki nie musisz czekać na kuriera. Zabierasz ją ze sobą w drodze do pracy lub szkoły i wysyłasz Paczkomatem. Zgodnie z Instrukcją nadania paczki w paczkomacie dołączonej w pliku dokumentów paczkę możesz nadać w dowolnym Paczkomacie Inpost. Wystarczy, że wprowadzić kod zwrotu i wybierzesz odpowiedni gabaryt skrytki.


Wszystkie zwracane przesyłki są ubezpieczone w firmie Inpost standardowo do wartości 200 PLN.

 

DOKONAJ ZWROTU W 3 PROSTYCH KROKACH!
Poniższa procedura nie jest warunkiem skorzystania z ustawowego prawa odstąpienia od umowy oraz w żaden sposób go nie ogranicza.

KROK 1.

Wydrukuj formularz. Wygeneruj dokumenty wraz z kodem zwrotu, a następnie wydrukuj je.

KROK 2.

Wyślij paczkę. Włóż zapakowany towar wraz z dokumentem zwrotu do kartonu i dobrze go zaklej.

KROK 3.

Zwrot pieniędzy. Otrzymasz zwrot pieniędzy do 14 dni od otrzymania przez nas zwrotu.


SZCZEGÓŁY DOTYCZĄCE KROKÓW PRZEKAZANIA
ZWROTU DO PACZKOMATU:

  1. Zaloguj się na swoje konto, a następnie w panelu zwrotów wybierz towar, który chciałbyś zwrócić.
  2. Wygeneruj dokumenty wraz z kodem zwrotu, następnie wydrukuj je i koniecznie podpisz dokument zwrotu.
  3. Włóż zapakowany towar wraz z dokumentem zwrotu do kartonu przeznaczonego do wysyłki i dobrze go zaklej. Możesz wykorzystać karton, w którym otrzymałeś zamówione towary.
  4. Pamiętaj o naniesieniu kodu nadania zwrotu na paczce. Udaj się do odpowiedniego Paczkomatu.
  5. Na ekranie Paczkomatu wybierz „Nadaj paczkę” a następnie „Mam kod zwrotu”. Zaakceptuj regulamin i wprowadź 10-cyfrowy kod zwrotu.
  6. Ostatnim krokiem jest wybór gabarytu paczkomatu: Najmniejsza - A - maksymalne wymiary 8 x 38 x 64 cm, Średnia - B - maksymalne wymiary 19 x 38 x 64 cm, Duża - C - maksymalne wymiary 41 x 38 x 64 cm. po którym otworzy się skrytka w której możesz umieścić paczkę (nie zapomnij zamknąć drzwiczek). Pamiętaj, że paczka nie może przekroczyć wagi 25 kg.
  7. Zwrotu pieniędzy, w formie wybranej w kreatorze zwrotu, dokonamy w ciągu 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o odstąpieniu od umowy. Z reguły trwa to jednak krócej. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia przez Państwa dowodu jej odesłania.


WAŻNE ZMIANY W ZWROTACH OBOWIĄZUJĄCE OD 1 STYCZNIA 2020/2021: 

W związku ze zmianami Ustawy o VAT obowiązującymi od 1 stycznia 2020 r w przypadku podania Numeru Identyfikacji Podatkowej (NIP) podczas składania zamówienia automatycznie zostanie wystawiona przez nas Faktura VAT uproszczona (paragon z NIP-em do kwoty 450 zł traktowany jest jako faktura uproszczona) bądź Faktura tradycyjna dla zamówień powyżej 450 zł. W takim przypadku nie ma możliwości odstąpienia od umowy kupna-sprzedaży i dokonania zwrotu*

Dodatkowo, jeżeli na etapie składania zamówienia nie zostaniemy poinformowani o chęci otrzymania Faktury VAT poprzez wpisanie NIP-u w odpowiednim miejscu podczas uzupełniania danych niestety w późniejszym czasie nie będzie możliwości jej otrzymania.

*Od 01.01.2021r. nie dotyczy to osób prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą. Taka osoba będzie objęta ochroną przewidzianą dla konsumentów w następujących zasadach:

  • niedozwolonych postanowień umownych - tzw. klauzul abuzywnych,
  • rękojmi za wady,
  • prawa odstąpienia od umowy zawartej na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa

Aby przedsiębiorca prowadzący działalność gospodarczą (nie dotyczy spółek handlowych) był objęty ochroną przewidzianą dla konsumentów, musi być spełniony jeden istotny warunek - umowa, którą zawiera ze sprzedawcą, nie może mieć charakteru zawodowego! Oznacza to, że umowa nie może dotyczyć bezpośrednio branży w której specjalizuje się przedsiębiorca.

 



 

 

REKLAMACJA ZAKUPIONEGO TOWARU:

1. W celu założenia reklamacji należy złożyć pisemną informację na: bok@roseboutique.pl z dopiskiem - Reklamacja do zamówienia nr: ____

2. Zaczekaj na potwierdzenie reklamacji przez obsługę sklepu, a następnie na ustalenie sposobu odebrania przez nas rzeczy.

 
Prawdziwe opinie klientów
4.8 / 5.0 3163 opinii
pixel