PROGRAM LOJALNOŚCIOWY

Program lojalnościowy - czym jest?

Program lojalnościowy - jest to program utworzony dla klientów zarejestrowanych w serwisie www.roseboutique.pl - tj. posiadających założone konto z przypisanym loginem i hasłem.

Punkty lojalnościowe - punkty lojalnościowe są to punkty przyznawane w programie lojalnościowym Rose Boutique, które klient może wymienić na rabaty na zakupy i są przyznawane za wykonanie określonych działań w niniejszym regulaminie. Punkty nie mogą zostać wymienione na gotówkę, przekazane innemu klientowi, ani zwrócone.

Opinia - opinia w sklepie roseboutique.pl może zostać wystawiona jedynie w formie tekstowej na karcie produktu odnosząc się bezpośrednio do produktu, a także do samego zamówienia. Prośbę o wystawienie takiej opinii klient otrzyma kilka dni po złożeniu zamówienia w sklepie internetowym Rose Boutique w formie zaproszenia mailowego.

Konto klienta
- Konto klienta jest to konto założone w sklepie internetowym Rose Boutique, do którego klient otrzymuje indywidualne hasło oraz login, co daje mu dostęp do profitów płynących z posiadania takiego konta. Tym samym do rabatów indywidualnych otrzymanych w programie lojalnościowym, dostęp do wszystkich złożonych zamówień, do historii tych zamówień, a także do aktualnie lub w przeszłości dokonanych zwrotów lub złożonych reklamacji.

Jak możesz zdobyć punkty?

Punkty w sklepie internetowym Rose Boutique są przyznawane przez system IdoSell po wykonaniu określonych działań, zestawienie tych działań znajdujące się poniżej określa wysokość przyznawanych punktów.
 

 

Zbieraj PUNKTY i wymieniaj je na RABATY!

Punkty lojalnościowe będą przyznawane automatycznie, w momencie gdy zamówienie klienta zostanie zrealizowane. Proszę mieć na uwadze, że w przypadku zamówień zrealizowanych za pobraniem, punkty lojalnościowe zostaną przyznane po przyjęciu wpłaty, czyli po otrzymaniu specyfikacji i zaksięgowaniu zwrotu od firmy kurierskiej.

Odnośnie samej wymiany punktów na rabaty, gdy klient będzie posiadał na swoim koncie odpowiednią ilość punktów będzie mógł je wymienić na rabat w koszyku
bądź w sekcji "Moje rabaty" po zalogowaniu na konto.

Sprawdzaj swoje punkty lojalnościowe po zalogowaniu.

Klient stan punktów lojalnościowych widzi po zalogowaniu na swoje konto klienta w sklepie w sekcji Program Lojalnościowy.
Rose Boutique zastrzega sobie prawo do sprawdzenia i weryfikacji punktów, które klienta ma na swoim koncie.

Zwrot towaru a punkty lojalnościowe.

W przypadku dokonania zwrotu towarów objętych programem lojalnościowym, punkty zostaną odjęte z konta klienta. Jeżeli liczba tych punktów jest wyższa od aktualnego stanu na koncie lojalnościowym, pojawić się mogą wartości ujemne.

 
pixel
Prawdziwe opinie klientów
4.8 / 5.0 3213 opinii