Zwrot / wymiana / reklamacje

Kupione u nas towary zwrócisz łatwo i tanio.

W naszym sklepie nie musisz się martwić o to, że wybrany rozmiar nie będzie pasował lub w jakikolwiek inny sposób nie spełni Twoich oczekiwań. Dzięki integracji naszego sklepu z tanimi zwrotami Paczkomatowymi kupujesz bez stresu i obaw, że zwrot zakupionego towaru będzie drogą przez mękę.

Zgodnie z obowiązującym prawem masz 14 dni* na odstąpienie od umowy zawartej na odległość bez podawania przyczyny. Jeśli więc towar nie spełnia Twoich oczekiwań możesz go do nas odesłać w ciągu 14 dni od dnia odstąpienia od umowy. Wszystkie zwroty w naszym sklepie obsługiwane są przez bardzo prosty kreator zwrotów, który daje możliwość odesłania do nas paczki zwrotnej Paczkomatem Inpost.

Jest to jednak opcja dla zalogowanych Klientów wobec tego zachęcamy do zakładania konta przed dokonywaniem zakupu. Korzyści odnoszone dzięki temu to m.in. wgląd do historii zakupów czy też możliwość dokonania zwrotu na przykład za darmo przy opcji zwrotu na Saldo Klienta*.

* Saldo Klienta - Jest to Saldo w naszym sklepie, na które dokonujemy zwrotu środków za zakupy na kolejne zakupy. Umożliwiając zwrot za darmo.

 

Jeżeli jednak z jakiejś przyczyny nie chcesz zakładać konta a dokonać zakupu jako Gość - do każdego zamówienia dołączamy papierowy formularz zwrotu, który znajduje się na odwrocie potwierdzenia sprzedaży. Należy wypełnić go i odesłać wraz z paragonem na adres podany tłustym drukiem (ul. Bolesławiecka 9, 98-400 Wieruszów). 

 

Uwaga! Nie wysyłamy powiadomień o otrzymaniu zwrotu. Taką informację możesz uzyskać na stronie przewoźnika wpisując numer listu przewozowego bądź sprawdzić to logując się na swoje konto (tylko w przypadku korzystania z kreatora zwrotów). Z kolei powiadomienia od nas otrzymasz w momencie, kiedy zwrot zostanie dodany do systemu bądź rozpatrzony pozytywnie/negatywnie w przypadku kiedy został już dodany przez Ciebie w kreatorze. To z kolei może nastąpić w ciągu 14 dni od daty odebrania paczki ze zwrotem, choć zwykle staramy się to robić znacznie szybciej. 

 

Korzyści jakie odnosisz dzięki narzędziu do zwrotów w naszym sklepie:

 

  • Łatwo
    Dodawanie zwrotu zostało sprowadzone do sześciu prostych kroków stanowiących kreator zwrotu. Kreator automatycznie wygeneruje dla Ciebie etykietę, którą musisz jedynie wydrukować. Szybko i bezproblemowo
            Dzięki automatyzacji procesu oszczędzasz czas i nerwy, nie musisz nigdzie dzwonić, ani z nikim negocjować warunków zwrotu.
  • Wygodnie
    Dokument zwrotu wraz z etykietami na paczkę wygenerujesz w kreatorze zwrotów. Po przygotowaniu paczki nie musisz czekać na kuriera. Zabierasz ją ze sobą w drodze do pracy lub szkoły i wysyłasz Paczkomatem. 
            Zgodnie z Instrukcją nadania paczki w paczkomacie dołączonej w pliku dokumentów paczkę możesz nadać w dowolnym Paczkomacie Inpost, a ten na etykiecie jest jedynie Paczkomatem sugerowanym.
  • Tanio
    Opłata za dokonanie zwrotu to tylko 9,00 PLN przy czym nie musisz jej płacić - zostanie ona odliczona od kwoty, którą zwrócimy Tobie za odesłany towar. Zależy nam na Twojej pełnej satysfakcji.
  • Bezpiecznie
    Wszystkie zwracane przesyłki są ubezpieczone w firmie Inpost standardowo do wartości 200 PLN. 

 

Szczegóły dotyczące kroków przekazania zwrotu

 

  • Zaloguj się na swoje konto, a następnie w panelu zwrotów wybierz towar, który chciałbyś zwrócić.

  • W kolejnych krokach wybierz zwrot klikając na opcję „Skorzystam z przesyłek sklepu” oraz wybierając formę w jakiej chcesz otrzymać zwracane pieniądze.

  • Wygeneruj dokumenty zwrotu wraz z etykietami adresowymi, następnie wydrukuj je i koniecznie podpisz dokument zwrotu.

  • Włóż zapakowany towar wraz z dokumentem zwrotu do kartonu przeznaczonego do wysyłki i dobrze go zaklej. Możesz wykorzystać karton, w którym otrzymałeś zamówione towary. Udaj się do odpowiedniego Paczkomatu. Pamiętaj, że gabaryty paczki nie mogą przekroczyć wymiarów 60 cm x 50 cm x 35 cm oraz wagi 30 kg.

  • Zwrotu pieniędzy, w formie wybranej w kreatorze zwrotu, dokonamy w ciągu 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o odstąpieniu od umowy. Z reguły trwa to jednak krócej. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia przez Państwa dowodu jej odesłania.


Dokonaj zwrotu w 3 prostych krokach!

1. Wydrukuj formularz. Wygeneruj dokumenty zwrotu wraz z etykietami adresowymi, a następnie wydrukuj je.
2. Wyślij paczkę. Włóż zapakowany towar wraz z dokumentem zwrotu do kartonu i dobrze go zaklej.
3. Zwrot pieniędzy. Otrzymasz zwrot pieniędzy do 14 dni od otrzymania przez nas zwrotu.

Powyższa procedura nie jest warunkiem skorzystania z ustawowego prawa odstąpienia od umowy oraz w żaden sposób go nie ogranicza.

 

Dokonaj wymiany w prosty sposób:

 

1. Towar z zamówienia, który chcesz wymienić zwróć do nas przy pomocy naszego kreatora zwrotów, dostępnego po zalogowaniu na Twoje konto klienta i/lub wypełniając ręcznie formularz.

2. W celu wymiany złóż nowe zamówienie na wymieniany towar.

Rozliczenie środków pieniężnych może nastąpić na dwa sposoby:

- W zwrocie należy wpisać numer konta bankowego na który ma nastąpić zwrot środków a nowe zamówienie osobno opłacić. Jest to zalecana opcja, ponieważ wtedy otrzymanie nowego produktu nastąpi znacznie szybciej. 

- Pieniądze ze zwrotu mogą zostać wypłacone na Saldo Klienta, jednak nowe zamówienie będzie można złożyć dopiero po rozpatrzeniu zwrotu i wypłaceniu środków na Saldo. 

Reklamacja zakupionego towaru:

 

1. W celu założenia reklamacji należy złożyć pisemną informację na: kontakt@roseboutique.pl z dopiskiem - Reklamacja do zamówienia nr: ____ 

2. Zaczekaj na potwierdzenie reklamacji przez obsługę sklepu, a następnie na ustalenie sposobu odebrania przez nas rzeczy. 

 

Ważne zmiany w zwrotach obowiązujące od 1 stycznia 2020 r: 

W związku ze zmianami Ustawy o VAT obowiązującymi od 1 stycznie 2020 r w przypadku podania Numeru Identyfikacji Podatkowej (NIP) podczas składania zamówienia automatycznie zostanie wystawiona przez nas Faktura VAT uproszczona (paragon z NIP-em do kwoty 450 zł traktowany jest jako faktura uproszczona) bądź Faktura tradycyjna dla zamówień powyżej 450 zł. W takim przypadku nie ma możliwości odstąpienia od umowy kupna-sprzedaży i dokonania zwrotu. 

Dodatkowo, jeżeli na etapie składania zamówienia nie zostaniemy poinformowani o chęci otrzymania Faktury VAT poprzez wpisanie NIP-u w odpowiednim miejscu podczas uzupełniania danych niestety w późniejszym czasie nie będzie możliwości jej otrzymania.

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Szczegółowe informacje znajdują się w POLITYCE PRYWATNOŚCI I WYKORZYSTYWANIA PLIKÓW COOKIES W SERWISIE INTERNETOWYM WWW.ROSEBOUTIQUE.PL Polityką dotyczącą cookies.
Zamknij
pixel