NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

 

 

ZAMÓWIENIE

1. Jaki jest status mojego zamówienia? Kiedy zamówienie zostanie zrealizowane?
Po każdej zmianie statusu zamówienia otrzymasz powiadomienie na podany przez Ciebie adres mailowy. Czas realizacji zamówień to 1-3 dni. Należy również doliczyć czas potrzebny na dostarczenie do Ciebie zamówienia przez firmę kurierską (dodatkowo od 24 do 48 h). Po zmianie statusu na wysłane otrzymasz od nas link do śledzenia swojego zamówienia. Status swojego zamówienia również można sprawdzić na swoim koncie klienta.


2. Czy mogę ustalić aby kurier przyjechał do mnie na konkretną godzinę?

Ponieważ firmy kurierskie to firmy zewnętrzne niestety mamy ograniczony wpływ na ich pracę. W celu ustalenia konkretnej godziny odbioru proponujemy kontakt z firmą kurierską.


3. Nie otrzymałam powiadomienia o złożeniu zamówienia, ani o jego dalszych etapach realizacji.

Prosimy o sprawdzenie skrzynki spam. Jeżeli jednak mimo sprawdzenia nie otrzymałeś żadnego powiadomienia, to najpewniej zamówienie nie zostało złożone lub został podany błędny mail podczas rejestracji. W celu ustalenia przyczyn prosimy o kontakt z naszą Infolinią +48 603649906.


4. Czy mogę dokonywać zmian w swoim zamówieniu?

W zależności od etapu na jakim jest zamówienie, jest taka możliwość.
W tym celu prosimy o kontakt z Infolinią (+48 603649906) lub mailowo (kontakt@roseboutique.pl).


5. Dlaczego moje zamówienie zostało anulowane?

Zamówienia czekają 3 dni robocze na opłacenie, jeżeli wpłata do nas nie dotarła, system automatycznie anuluje zamówienie.


6. Czy mogę połączyć swoje zamówienia?

Jest taka możliwość dla zamówień złożonych z jednego konta klienta, jednak w celu ustalenia połączenia należy poinformować o tym obsługę w notatkach do zamówień oraz zadzwonić na infolinię.


7. W jaki sposób mogę anulować swoje zamówienie?

Wszystko zależy od tego na jakim etapie jest Twoje zamówienie. Jeżeli zamówienie ma status realizowane lub nieobsłużone możesz anulować zamówienie w mailu, który od nas otrzymałeś lub na koncie klienta. Jeżeli zamówienie ma status pakowane- prosimy o kontakt z Infolinią lub mailowo. Jeżeli zostało już przez nas wysłane niestety nie ma już takiej możliwości.


8. Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?

Aktualnie nie oferujemy odbiorów osobistych.


9. Czy są dostępne karty podarunkowe?

Możesz kupić kartę podarunkową w kwocie 50 zł, 100 zł, 200 zł, 300 zł, 400 zł, 500 zł, 700 zł na stronie naszego sklepu w zakładce "Karty Podarunkowe" bądź telefonicznie/mailowo, kiedy aktualnie nie są dostępne na stronie. Szczegółowe informacje o sposobie realizacji karty otrzymasz w paczce wraz z zamówią kartą.


PŁATNOŚĆ I DOSTAWA

1. Nie opłaciłam/em jeszcze swojego zamówienia. Gdzie znajdę link do płatności lub numer konta?
W mailu potwierdzającym zamówienie znajduje się link do płatności. Jest to pierwsza wiadomość, którą do Ciebie wysłaliśmy zaraz po złożeniu zamówienia. Jeżeli wybrałaś/eś szybki przelew Przelewy24 lub paypo zostaniesz przekierowana/y na stronę płatności. Wybierz swój bank, zaloguj się i opłać zamówienie. Jeżeli wybrałaś/eś płatność przelewem tradycyjnym, nasze dane zostaną wyświetlone w ostatnim etapie składanie zamówienia. Jeżeli przypadkiem zamknąłeś stronę nie martw się tutaj również znajdziesz nasze dane.

Płatności za zakupione towary można dokonywać na numery kont bankowych:
PKO Bank Polski
82 1020 3378 0000 1902 0410 0335

oraz Rachunek Walutowy w Euro
IBAN: PL87 1020 3378 0000 1702 0410 0343
Kod BIC SWIFT: BPKOPLPW

Skopiuj wszystkie dane i zrób przelew na wskazany numer konta. Proszę w tytule przelewu podać nr zamówienia. Pamiętaj, że zamówienie powinno zostać opłacone w terminie 4 dni. Płatności wykonywane przelewem tradycyjnym są księgowane ręcznie, po zaksięgowaniu wpłaty otrzymasz od nas maila z potwierdzeniem wpłynięcia środków.


2. Jakie są dostępne metody płatności i dostawy?

W naszym sklepie za swoje zamówienie możesz zapłacić : przelewem Przelewy24 (tzw. szybkim przelewem), przelewem tradycyjnym lub przy odbiorze. Możesz skorzystać także z opcji płatności paypo.

Przesyłka dotrze do Ciebie z pomocą: Kurierów DPD, DHL lub Paczkomatu firmy Inpost. Pamiętaj, że nie każda metoda dostawy jest dostępna dla każdej metody płatności. Zachęcamy, by dodać produkty do koszyka, a zanim podasz swoje dane będziesz mogła/mógł skonfigurować swoje zamówienie i wybrać odpowiednią dla Ciebie metodę płatności i dostawy.


3. Moja przesyłka została uszkodzona. Co mam zrobić?

W sytuacji, gdy przesyłka została doręczona do Ciebie przez kuriera firmy DPD lub DHL masz obowiązek upewnić się przy kurierze z jej stanem.
Jeżeli zauważyłaś, że przesyłka mogła zostać uszkodzona spisz jeszcze przy kurierze Protokół Zniszczenia paczki i oddaj ją kurierowi. W momencie, gdy nie zgłosisz faktu natychmiast przy kurierze nie ma już możliwości reklamacji przesyłki.

W sytuacji, gdy przesyłka została doręczona do Paczkomatu masz obowiązek upewnić się przy odbiorze z jej stanem.
W jednym z kroków odbioru z Paczkomatu komputer zapyta Cię czy z paczką jest wszystko w porządku. Należy wybrać opcję uszkodzenia paczki i umieścić ją z powrotem w Paczkomacie. W momencie, gdy nie zgłosisz faktu natychmiast przy Paczkomacie, nie ma już możliwości reklamacji przesyłki.


4. Czy wysyłacie zamówienia za granicę?

Wysyłamy zamówienia na terenie całej Europy. W celu wyboru kraju wysyłki innego niż Polska należy na stronie głównej (w prawym górnym rogu) kliknąć w ikonę flagi i zmienić na wybrany kraj lub walutę.


5. Jaka jest najszybsza metoda dostawy?

Proszę pamiętać, że zamówienia są realizowane zgodnie z terminem realizacji, który wynosi 1-3 dni robocze. Musisz uwzględnić również czas potrzebny na dostarczenie przesyłki (1-2 dni robocze). Dodatkowo w przypadku chęci otrzymania zamówienia szybciej jest możliwość dołączenia notatki do sklepu w ostatnim etapie składania zamówienia. Takie prośby jak najbardziej są brane pod uwagę przez osoby odpowiedzialne za realizację oraz wysyłkę zamówień i wysyłane zazwyczaj jeszcze tego samego dnia.

 

ROZMIARY I SKŁADY MATERIAŁÓW

1. Jak wybrać odpowiedni rozmiar?
W karcie każdego z produktów znajdziesz podane przez nas wymiary dla poszczególnych rozmiarów. Często również podana jest orientacyjna tabela rozmiarów. Zalecamy sprawdzanie wymiarów przed zakupem, ponieważ niektóre z naszych modeli pochodzą z Francji, a rozmiarówki francuskie są często mniejsze od polskich. Również składy materiałów sprawdzisz na karcie produktów, są podane wartości procentowe poszczególnych materiałów w składzie. Należy pamiętać, że wymiary dotyczą ubrań mierzonych na płasko, bez zaszewek i bez naciągania!

 

DOSTĘPNOŚĆ PRODUKTÓW

1. Czy będzie ponownie dostępny dany model?
Zapraszamy do śledzenia strony sklepu, ponieważ dostawy do naszego sklepu odbywają się regularnie. Zalecamy do zapisania się na powiadomienia o ponownej dostępności, a wtedy otrzymasz taką informację bezpośrednio na maila. Zapisać się na powiadomienie możesz na karcie produktu klikając w okienko "Powiadom mnie o ponownej dostępności" i podając swój adres mailowy.


2. Czy będzie jeszcze dostępny dany kolor lub rozmiar?

Jeżeli nie ma Twojego rozmiaru lub koloru, kliknij w interesujący Cię rozmiar i zapisz się na powiadomienia o ponownej dostępności. Jak tylko odpowiedni rozmiar lub kolor pojawi się ponownie zostaniesz o tym poinformowany natychmiastowo w informacji mailowej.


3. Czy produkty można obejrzeć lub przymierzyć przed zakupem?

Niestety nie posiadamy sklepu stacjonarnego. 

 

ZWROTY / WYMIANY

1. Co zrobić aby zwrócić ubranie? Czy mogę zwrócić zamówienie z Fakturą VAT?
Aby skorzystać z prawa do zwrotu, proszę odeślij w ciągu 14 dni przesyłkę z rzeczami na adres :
Rose Boutique
Przybyłów 3A
98-405 Galewice

Zwrotu można dokonywać na dwa sposoby:
1) Logując się na swoje konto klienta, które posiada łatwy w obsłudze kreator zwrotu.
2) Wypełniając dołączony do zamówienia formularz zwrotu.

BARDZO WAŻNE!
Do paczki dołącz paragon fiskalny oraz poprawnie i czytelnie wypełniony formularz zwrotu Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 14 dni od momentu, w którym zwracane ubrania trafią do naszego magazynu.

Pamiętaj, że ubrania powinny posiadać folie, w których zostały do Ciebie przysłane, muszą mieć nieoderwane metki i być w stanie nienaruszonym oraz nie posiadać żadnego zapachu ( tym perfum itd.) Dlatego uważaj, jeżeli ubranie nie spełnia Twoich oczekiwań koniecznie zapakuj je w zabezpieczającą je folię i nadaj przesyłkę zwrotną. Torebki należy odsyłać zabezpieczając je odpowiednio gazetami lub innymi, miękkimi materiałami, które zabezpieczą towar podczas transportu.

Ważne zmiany w zwrotach obowiązujące od 1 stycznia 2020 r:
W związku ze zmianami Ustawy o VAT obowiązującymi od 1 stycznia 2020 r w przypadku podania Numeru Identyfikacji Podatkowej (NIP) podczas składania zamówienia automatycznie zostanie wystawiona przez nas Faktura VAT. W takim przypadku nie ma możliwości odstąpienia od umowy kupna-sprzedaży i dokonania zwrotu*

Dodatkowo, jeżeli na etapie składania zamówienia nie zostaniemy poinformowani o chęci otrzymania Faktury VAT poprzez wpisanie NIP-u w odpowiednim miejscu podczas uzupełniania danych niestety w późniejszym czasie nie będzie możliwości jej otrzymania.

*Od 01.01.2021r. nie dotyczy to osób prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą. Taka osoba będzie objęta ochroną przewidzianą dla konsumentów w następujących zasadach:
- niedozwolonych postanowień umownych
- tzw. klauzul abuzywnych,
- rękojmi za wady,
- prawa odstąpienia od umowy zawartej na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa.

Aby przedsiębiorca prowadzący działalność gospodarczą (nie dotyczy spółek handlowych) był objęty ochroną przewidzianą dla konsumentów, musi być spełniony jeden istotny warunek - umowa, którą zawiera ze sprzedawcą, nie może mieć charakteru zawodowego! Oznacza to, że umowa nie może dotyczyć bezpośrednio branży w której specjalizuje się przedsiębiorca.


2. Co zrobić aby wymienić ubrania?

Wymiana w naszym sklepie polega na dokonaniu zwrotu oraz złożeniu nowego, niezależnego zamówienia. Proszę odeślij do nas ubrania wraz z formularzem zwrotu. Środki za zamówienie zwrócimy przelewem w ciągu 14 dni. Nowe zamówienie natomiast można złożyć niezależnie, nie czekając na zrealizowanie zwrotu.


3. Ile czasu mam na zwrot?

 Zwrotu należy dokonać w terminie 14 dni licząc od daty odebrania przesyłki. Aby zachować termin, wystarczy odesłać ubrania w ciągu 14 dni, ponieważ bierzemy pod uwagę datę nadania przez Ciebie przesyłki.


4. Czy moja paczka ze zwrotem już dotarła?

Biuro Obsługi Klienta otrzymuje informacje o dostarczeniu przesyłki z opóźnieniem. Aby dowiedzieć się czy paczka dotarła wystarczy wpisać numer listu przewozowego na stronie przewoźnika.


5. Kiedy otrzymam pieniądze za zwracane ubrania?

Zwrotu środków dokonujemy w ciągu 14 dni od zmiany statusu zwrotu, czyli zarejestrowania zwrotu w naszym magazynie. Na numer konta, z którego dokonano wpłaty do zamówienia lub wskazanego na protokole zwrotu.


6. Czy mogę zwrócić rzeczy z wyprzedaży?

Tak, procedura zwrotu w naszym sklepie obejmuje wszystkie towary. Pamiętaj, że zwracane produktu powinny być w nienaruszonym stanie i zawierać wszystkie metki.

 
Zaufane Opinie IdoSell
4.83 / 5.00 2875 opinii
Zaufane Opinie IdoSell
2023-05-31
Szybka wysyłka, towar zgodny z opisem i zdjęciem.
2023-05-20
Szybka wysyłka. Super ubranka. Jestem bardzo zadowolona z zakupów
W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Szczegółowe informacje znajdują się w POLITYCE PRYWATNOŚCI I WYKORZYSTYWANIA PLIKÓW COOKIES W SERWISIE INTERNETOWYM WWW.ROSEBOUTIQUE.PL Polityką dotyczącą cookies.
Zamknij
pixel