Regulamin

 Zawarcie umowy i dostawa towar

Zawarcie umowy sprzedaży:

Kiknięcie przycisku „potwierdź zamówienie” powoduje złożenie wiążącego zamówienia na produkty znajdujące się w koszyku.

Złożenie zamówienia zostanie potwierdzone drogą mailową zaraz po zakończeniu składania zamówienia.

Zawarcie wiążącej umowy następuje w  chwili otrzymania potwierdzenia zamówienia.

Wysyłka zamówienia nastąpi dopiero po opłaceniu pełnej kwoty całego zamówienia wraz z kosztami dostawy. 

Chyba, że w zamówieniu obowiązuje darmowa wysyłka.  

Zamówienia wysyłamy w ciągu 1-3 dni roboczych.

W dni robocze wliczają się dni od poniedziałku do piątku, nie wliczając w to weekendów oraz dni wolnych od pracy/ świąt.  

 

 

Dostawa towaru:

 Zamówienia realizujemy na terenie Polski oraz na terenie całej Europy również do USA lub Kanady.

Wysyłki krajowe odbywają się za pośrednictwem firm kurierskich DPD lub Paczkomaty INPOST. Przy czym obie te formy dopuszczane są za pobraniem lub przedpłatą.  

 Zamówienia zagraniczne realizujemy poprzez firmę DPD. Zamówienia realizujemy na terenie Polski oraz na terenie całej Europy również lotniczo do USA lub Kanady.

W celu wyboru kraju wysyłki innego, niż Polska należy na stronie głównej kliknąć w ikonę ciężarówki i zmienić na inny kraj.

W momencie, gdy nie ma liście Państwa kraju prosimy o kontakt z obsługą w celu dodania go do listy. Kontakt: skleproseboutique@gmail.com

W przypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających realizację złożonego zamówienia, o zaistniałej sytuacji sklep zobowiązuje się niezwłocznie powiadomić Zamawiającego.   

 

Ceny, koszty wysyłki i wysyłka na sobotę

Ceny:

Obowiązują ceny oferowane w chwili złożenia zamówienia. Oferowane ceny są cenami końcowymi, to znaczy, że zawierają także podatek VAT w aktualnie obowiązującej wysokości.

Aż do chwili pełnej zapłaty ceny sprzedaży towar pozostaje naszą własnością.  

 

Koszty wysyłki

DPD: 14,00 zł przepłata , 15,50 zł pobranie/ Koszty wysyłki Paczkomaty INPOST: 9,5 zł przedpłata, w zależności od wagi od 11-14 zł pobranie.

Przedpłata- jest to płatność wykonywana przed wysyłką towaru, zaraz po dokonaniu zamówienia lub nie później niż do 3 dni po.

Pobranie- jest to płatność dokonywana w momencie odbioru przesyłki przez klienta w paczkomacie za pomocą terminala lub bezpośrednio u kuriera.

 

WYSYŁKA DPD Z dostarczeniem na SOBOTĘ:

Dla Państwa wygody oferujemy wysyłkę ze specjalnym doręczeniem w sobotę. Koszt tej usługi to podstawowa opłata za wysyłkę 14,00 lub 15,50 zł oraz dodatkowo za usługę 18,00 zł.

Prosimy pamiętać, że aby wysyłka dotarła na sobotę zamówienie musi być złożone i/lub opłacone do czwartku do godziny 17:00. W innej sytuacji nie mamy możliwości wysyłki na najbliższą sobotę.

W momencie, gdy przesyłka nie zostanie dostarczona w wyznaczonym terminie z winy naszej lub firmy kurierskiej, jesteśmy zobowiązani oddać poniesione koszty dodatkowej usługi.  

 Płatności

W przypadku wyboru przez Klienta płatności przelewem, płatności elektronicznych albo płatności kartą płatniczą,

Klient obowiązany jest do dokonania płatności w terminie 3 dni kalendarzowych od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży.

Po przekroczeniu tego terminu umowa Sprzedaży zostaje zerwana z winy Klienta.

W przypadku wyboru przez Klienta płatności gotówką za pobraniem Klient obowiązany jest do dokonania płatności gotówką przy dostawie. 

3.1 Zasadniczo oferujemy następujące rodzaje płatności: za pobraniem, szybki przelew internetowy (PayU), karta kredytowa za pomocą (PAYU).

W przypadku każdego zamówienia zastrzegamy sobie prawo nieoferowania niektórych rodzajów płatności i oferowania innych.

Prosimy pamiętać, że akceptujemy jedynie płatności dokonywane z kont bankowych prowadzonych w granicach Unii Europejskiej (UE). Wszelkie koszty transakcji finansowych ponoszą Państwo..    

 

 

Nasze Dane:

Płatności za zakupione towary można dokonywać na numer konta bankowego: 42 1090 1144 0000 0001 2112 3553 Bank Zachodni WBK S.A.

 

 

Zwroty i wymiany:

Zwroty dla klientów zalogowanych: Masz konto w naszym sklepie? Zwrot jest banalnie prosty, a do tego możemy opłacić go za Ciebie. Zobacz sama:  

Jeżeli dostarczone przez nas towary nie odpowiadają Ci, możesz je zwrócić bez podawania przyczyny w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki.

Aby uczynić proces zwrotu możliwie wygodnym, przygotowaliśmy specjalnie dla Ciebie łatwy w użyciu kreator, który przeprowadzi Cię przez proces przygotowania potrzebnych dokumentów.

Aby dokonać zwrotu:

1. Udaj się na stronę roseboutique.pl,

2. Zaloguj się i przejdź do panelu klienta (np. poprzez link Twoje konto),

3. Przejdź do sekcji "Obsługa zwrotów towarów" i wybierz "Dodaj zwrot towaru",

4. Dalej postępuj zgodnie z instrukcjami na stronie.

Wymiana

W Rose Boutique wymiana towaru polega na dokonaniu zwrotu wybranego produktu i złożeniu oddzielnego zamówienia.

Jeśli zamówiłeś produkt i okazał się np. za mały i jesteś zainteresowany zamówieniem większego rozmiaru, skorzystaj z procedury zwrotu, a produkt w większym rozmiarze zamów w oddzielnym zamówieniu.

Ważne! Nie ma możliwości wymiany towaru w obrębie jednej transakcji, a przy zamówieniu nowego produktu, należy dokonać oddzielnej płatności. Zwrotu artykułów, również przecenionych, można dokonać 14 dni od momentu otrzymania przesyłki.

Przyjmujemy jedynie nieużywane produkty. Możesz je przymierzyć jak w sklepie, ale uważaj, aby nie usunąć metek, ani nie ubrudzić ubrań.

Buty powinny być sprawdzane na miękkim podłożu np.: dywanie.

Odstąpienie od umowy/ zwroty dla niezalogowanych klientów.

 

Przyjmujemy jedynie nieużywane produkty. Możesz je przymierzyć jak w sklepie, ale uważaj, aby nie usunąć metek, ani nie ubrudzić ubrań.

Buty powinny być sprawdzane na miękkim podłożu np.: dywanie.

W przypadku nabycia produktów www.roseboutique.pl mają Państwo ustawowe prawo do odstąpienia od umowy:

Przede wszystkim chcemy Państwa poinformować, że w przypadku odesłania towarów mogą Państwo użyć formularza zwrotu załączonego do Państwa zamówienia.

Jeśli nie będą Państwo mieli do dyspozycji drukarki, będą mieli problemy ze ściągnięciem formularza lub będą potrzebowali nowego formularza zwrotu, mogą go Państwo pozyskać także przez nasz serwis Customer Care (dane kontaktowe poniżej).Prosimy o ułatwienie nam uniknięcia dodatkowych kosztów i przesyłanie zwrotów zawsze z formularzem zwrotu. Customer Care: +48 725523953 ( w godzinach 9:00-17:00 od pon. Do pt.)  Email: skleproseboutique@gmail.com

Pouczenie w kwestii prawa do odstąpienia od umowy:

Mają Państwo prawo do odstąpienia od umowy w ciągu czternastu dni bez podania przyczyn.

Termin na odstąpienie od umowy biegnie od dnia, w którym Państwo lub wskazana przez Państwa osoba trzecia niebędąca przewoźnikiem weszli/weszła w posiadanie towaru.

W celu wykonania prawa do odstąpienia od umowy wystarczy wysłać powiadomienie o skorzystaniu z tego prawa przed upływem terminu na odstąpienie od umowy.

Skutki odstąpienia od umowy W przypadku odstąpienia przez Państwa od umowy mamy obowiązek niezwłocznie, jednak nie później niż w ciągu czternastu dniu od dnia otrzymania Państwa powiadomienia o

odstąpieniu od umowy, zwrócić Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności.

Włącznie z kosztami dostawy (z wyjątkiem kosztów dodatkowych, które ewentualnie wynikną w związku z wyborem przez Państwa innego sposobu dostawy niż najtańszy zwykły oferowany przez nas sposób

dostawy).

Możemy natomiast odmówić dokonania zwrotu płatności otrzymanej od Państwa do chwili otrzymania zwrotu towaru lub do chwili, gdy przedstawią Państwo dowód, że towar został do nas wysłany, w zależności o

d tego, które z tych zdarzeń nastąpi pierwsze. 

Państwo z kolei mają obowiązek odesłać nam lub przekazać towar niezwłocznie, jednak nie później niż czternaście dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od umowy. 

Termin uważa się za dochowany, jeśli towar zostanie wysłany przed upływem czternastu dni.

 

 

Reklamacje

Wszelkie reklamacje dotyczące produktów zakupionych w naszym sklepie, jak również przebiegu realizacji Państwa zamówienia należy składać e-mailem na adres skleproseboutique@gmail.com

 lub za pośrednictwem Customer Care (Biuro Obsługi Klienta) telefonicznie lub drogą elektroniczną (e-mail).

Dane kontaktowe Customer Care (Biura Obsługi Klienta) zostały podane w punkcie 11 poniżej.

W niektórych przypadkach możemy poprosić Państwa o przesłanie nam zdjęć produktów podlegających reklamacji.

Państwa reklamacja zostanie przez nas rozpatrzona w terminie 14 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia reklamacyjnego. O ewentualnych brakach w zgłoszeniu reklamacyjnym powiadomieni zostaną

Państwo przez nas niezwłoczne. Wraz z takim zawiadomieniem przesłana zostanie Państwu informacja, w jaki sposób należy uzupełnić braki w zgłoszeniu reklamacyjnym.

Zwracamy Państwu uwagę, że reklamacji nie podlegają następujące uszkodzenia produktów:

• naturalne zużywanie się obuwia; części wymienne, np. fleki czy sznurówki;

• uszkodzenia wynikające z niepoprawnego sposobu prania odzieży.

• uszkodzenia mechaniczne (otarcie, rozerwanie, naderwanie bądź zadrapanie, oderwanie ozdób, zamka, gumy itp.) powstałe w trakcie użytkowania produktów przez Państwa, oraz uszkodzenia powstałe w wyniku braku lub nieprawidłowej konserwacji;

• uszkodzenia powstałe na skutek użytkowania obuwia i odzieży niezgodnie z przeznaczeniem;

• przebarwienia odzieży lub stóp przez obuwie wykonane na naturalnie barwionej podszewce;

• wygoda obuwia, przemakanie obuwia (o ile w opisie nie jest napisane, iż towar jest wodoodporny).

Informujemy jednocześnie, iż przysługuje Państwu możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń zgodnie z procedurą Internetowego Rozstrzygania

Sporów opracowaną przez Komisję Europejską dostępną na stronie internetowej: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home.show .

 Z naszym serwisem skontaktują się Państwo w sposób następujący:  infolinia : +48 725523953 dostępny od poniedziałku do piątku (g 9:00-17:00)  lub mailowo:

skleproseboutique@gmail.com

 

Dane identyfikujące Rose Boutique:

F FARM SP Z O O
REGON: 302180570
NIP: 6192020058
KRS: 0000426971

 

 

 

 

F-FARM SP. Z O.O.

LARY 6, 98 - 273 KLONOWA

 

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij