Regulamin

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO ROSE BOUTIQUE



1. Sklep internetowy Rose Boutique, działający pod adresem www.roseboutique.pl , którego właścicielem jest F FARM SP Z.O.O, Lary 6, 98-273 Klonowa, województwo ŁÓDZKIE, NIP: 6192020058, REGON: 302180570, KRS: 0000426971.

2. Sklep internetowy prowadzi sprzedaż towarów za pośrednictwem internetu, w formie umowy zawieranej pomiędzy osobą zamawiającą (Kupującym) a sklepem (Sprzedającym). Zamówienia składać można w naszym sklepie przez 7 dni w tygodniu 24 godziny na dobę. Zamówienia są realizowane w dni robocze. Sklep prowadzi sprzedaż wysyłkową, ale istnieje również możliwość odbioru osobistego. Cena podawana przy towarze jest wiążąca w chwili złożenia przez Kupującego w chwili zamówienia.

Koszt wysyłki :
InPost –Paczkomaty 24/7 (płatność przed wysyłką)- 9,28
DPD(płatność przed wysyłką)- 13,96
InPost- Paczkomaty 24/7(płatność za pobraniem)-10,22
DPD(płatność przy odbiorze)-14,96
Odbiór osobisty
3. Aby założyć konto w naszym sklepie internetowym niezbędne jest wypełnienie formularza kontaktowego z podaniem danych personalnych Klienta zgodnie z formularzem. Do każdego konta zostaje przydzielony indywidualny login oraz hasło. Istnieje możliwość dokonywania zakupów nie posiadając konta – za pośrednictwem Facebook’a.
4. Płatności za zakupione towary można dokonywać na numer konta bankowego: 42 1090 1144 0000 0001 2112 3553 Bank Zachodni WBK S.A.
5. Terminy płatności
W przypadku wyboru przez Klienta płatności przelewem, płatności elektronicznych albo płatności kartą płatniczą, Klient obowiązany jest do dokonania płatności w terminie 3 dni kalendarzowych od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży. Po przekroczeniu tego terminu umowa Sprzedaży zostaje zerwana z winy Klienta. W przypadku wyboru przez Klienta płatności gotówką za pobraniem Klient obowiązany jest do dokonania płatności gotówką przy dostawie.
6. Zamówienia są przyjmowane poprzez poprawnie wypełniony formularz zamówienia, dostępny podczas procedury zakupu towarów. W przypadku podania nieprawdziwych, niepełnych bądź błędnych danych Sprzedający będzie kontaktował się z Kupującym w celu wyjaśnienia nieścisłości. Klient może anulować bądź wprowadzić zmiany w zamówieniu dopóki nie zostanie ono wysłane – poprzez zmianę statusu zamówienia.
7. Każde złożone przez Klienta zamówienie będzie potwierdzone e-mailem z informacją o jego przyjęciu.
8. W przypadku braku potwierdzenia ze strony sklepu w ciągu dwóch dni roboczych, prosimy o kontakt mailowy: SKLEPROSEBOUTIQUE@GMAIL.PL
9. W przypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających realizację złożonego zamówienia, o zaistniałej sytuacji sklep zobowiązuje się niezwłocznie powiadomić Zamawiającego.
10. Klient posiada prawo wyboru sposobu dostawy zgodnie z formularzem zamówienia.
11. Koszty przesyłki są pokrywane przez Kupującego. W szczególnych przypadkach istnieje możliwość przerzucenia opłaty za dostawę zamówionych towarów na firmę Rose Boutique.
12. Wysyłka dokonywana jest za pośrednictwem firmy kurierskiej i istnieje możliwość wysyłki towaru za pobraniem.
13. Realizacja zamówienia dokonywana jest w ciągu 1-3 dni roboczych od dnia zaksięgowania wpłaty.




14. ZWROTY, WYMIANY I REKLAMACJE

Akceptujemy zwroty oraz wymiany zamówionych w naszym sklepie towarów. Jeżeli dostarczone przez nas towary nie odpowiadają Ci, możesz je zwrócić bez podawania przyczyny w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki. Aby uczynić zwroty możliwie wygodnym, przygotowaliśmy specjalnie dla Ciebie łatwy w użyciu kreator, który przeprowadzi Cię przez proces przygotowania potrzebnych dokumentów.
Aby dokonać zwrotu:
1. Udaj się na stronę www.roseboutique.pl 2. Zaloguj się i przejdź do panelu klienta (np. poprzez link Twoje konto) 3. Przejdź do sekcji „Obsługa zwrotów towarów” i wybierz „Dodaj zwrot towaru” 4. Dalej postępuj zgodnie z instrukcjami na stronie. 15. Rose Boutique zastrzega sobie prawo do nie przyjmowania zwrotów/dokonywanych wymian ubrań, które nie posiadają oryginalnych metek lub posiadają jakiekolwiek ślady użytkowania. 16. Rose Boutique nie przyjmuje zwrotów ubrań wysłanych do nas za pobraniem. 17. Firma Rose Boutique nie zwraca kosztów poniesionych przez Kupującego przy odesłaniu towaru w celu wymiany/zwrotu.



Proces reklamacji:
Reklamacje wadliwych produktów można składać w ciągu 14 dni roboczych od daty zakupu. W celu dokonania reklamacji należy postępować tak samo jak w przypadku zwrotów:

Aby dokonać reklamacji: 1. Udaj się na stronę www.roseboutique.pl 2. Zaloguj się i przejdź do panelu klienta (np. poprzez link Twoje konto) 3. Przejdź do sekcji „Obsługa zwrotów towarów” i wybierz „Dodaj zwrot towaru” 4. Dalej postępuj zgodnie z instrukcjami na stronie.

W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar uszkodzony zostanie wymieniony na inny,pełnowartościowy, a jeśli będzie to niemożliwe (np. z powodu braku dostępności) Rose Boutique zwróci wszelkie poniesione przez Klienta koszty transakcji lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru. Na rozpatrzenie reklamacji mamy 14 dni, skontaktujemy się z Tobą i poinformujemy o naszej decyzji.
18. Dane Klientów naszego sklepu są chronione przez Politykę Prywatności i nie są udostępniane osobom trzecim. Wykorzystywane są wyłącznie do realizacji zamówienia i kontaktu z Kupującym.
19. Korzystanie ze strony internetowej www.roseboutique.pl jest równoznaczne z akceptacją tego Regulaminu i Polityki Prywatności. ( Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych )
20. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem obowiązują przepisy kodeksu cywilnego oraz ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny z dnia 31 marca 2000r. Dz.U. nr 22 poz.271)
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij